shirleyintan



woo i adore her much much. sumpah die comel. sumpah rase macam nak cabut rambut dia. hihik

Thursday, March 1, 2012 ? 0 Atashinchi ?
hmm, rindu dekat korangg semua. huhh sometimes aku tak tahu nak jadi kawan yang terbaik untuk korangg macam mna. hmm kita dah berkongsi banyak waktu bersama. dalam kelas dengar dyba nyanyi, qyla n wan bercerita, wawa gelakk and bnyk lagilah. even sikit pun kenangan kita semua. tapi aku hargai persahabatan kita. hmm aku sayang korangg. if aku diam, bukan bermakna aku benci korangg. tapi maybe aku moody, korangg kenal aku kan. hmm dyba, kau rindu aku takk :'/ aku rindu kat kau. huhhh, hbungn kita dah ta mcm dulu kan. hmmm tahun ni aku ade kawan baik yang baru, name die FARHANIE GHAZALI & UMIRA .sory babe gambar korg aku tak dpt letak. korang bedua hide gambar so tak dapat aku nak ambik. hmm. btw aku sayang kau orang semua. percayelahh :') huhhh aku mintak maaf if aku banyak buat salah kat korangg. hmmm :/

p/s : OUR FRIENDSHIP NEVER END BABE, THANKS FOR EVERY SINGLE THING WE SHARED :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post