shirleyintan



woo i adore her much much. sumpah die comel. sumpah rase macam nak cabut rambut dia. hihik

Sunday, April 15, 2012 ? 0 Atashinchi ?
hmmmm, it's okey #k. klau bg kau aku rampas die, knp kau tak gtau aku dari awal ? hmmm sori sebab kacau hubungan korangg. aku akn back off untuk kau dengan dia. even hati aku kecewa sangat. takpe, demi kau. hmm kau kawan aku. heehuuu okay for you intan, please chill intan. pleaseee. jangan nangis okeyh. mama cakap klau airmata prempuan jatuh setitis pun hanya sebab lelaki, lelaki tu akn trima hukuman. so kau kene kuat, kene kuat intan kene kuat ! hmm, kene kuat demi die :') hmmm takpe, tuhan maha mengetahui . maha berkuasa, dan maha adil :'(( huhhhh maaa, i can't stop this feeling, i can't ma :( god, please take me to the peaceful place. pleaseeeeee. huuhhhhh :'(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post