shirleyintan



woo i adore her much much. sumpah die comel. sumpah rase macam nak cabut rambut dia. hihik

Saturday, June 9, 2012 ? 0 Atashinchi ?
 

pfftttt, penat tunggu wawa ouh. esh last2 tak jadi. hmmm.. sumpah bengang gila vavi. woii, today bosan sungguh. hmm sape online harini? ahaha. nak tahu tak, that thing always terbayang2 kat fkiran haku ni. hmm tergamak kau. :'/ semua family aku cuba untuk gembirakan aku. tapi? huhhhh. oneday, akhirnya aku tak dapat menahan air mata. aku tak dapat nak menahan tangisan dari parents aku. hmm lastly papa mama cakap biarlah die. mybe die tengah bahagia disamping orang tu. kita tak boleh kacau kebahgiaan orang lain. hmmm :'( then air mata aku pun melelehh. hahu -.- betapa terseksanya hati aku ni weh. tuhan je yang tahu macam mana keadaan aku dan hari2 yang aku lalui. takpe. aku tetap menanti kau. hmm k smpai sini. tak boleh nak tulis panjang2. intenet menganjing. hmm bye. i do love yaa <3




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post