shirleyintan



woo i adore her much much. sumpah die comel. sumpah rase macam nak cabut rambut dia. hihik

Thursday, October 4, 2012 ? 0 Atashinchi ?
hai, dah lama tak update blog ni. for the first... hari ni is the best ever day sbb my folio acc already done.. woo hoop o.O  .haihh, bila bukak blog ni. mesti aku sedihhhhhh. tak tahu ah kenapa. hmmm, hoi AWAK, sihat ke? dah hampir 6 bulan awak bersama dia. am i rite? so awak masih ingat sye kat sini ke? awk msih rndu sye kt sni ke? huu mestilah tak ann. yela, orang dah de gefrengg, takanlah nk rndu kt org lain. hmmm cepatnye awk ade pengganti. sdgkan sye kt sni..... (⌣́_⌣̀) hmm, apa awak akan datang balik dalam hidup sayaa??? apa kita akan bersama balik mcm dulu?? huhh, takpe sye tetap tunggu awak walaupun harus penantian panjang. saya akan setia menunggu awak.. SAYA SINGLE :') okaylah tanak crite pape dahh. yg pentingg saya rindu awakkk. video awak je boleh ubati rindu saya pada awakkk. okk *nangis..... bye no more goodnite for meeeeee (⌣́_⌣̀)


Thanks for reading :)




Older Post